Innen indult

2008. október 25-én Komárom-Esztergom megye egy része arra ébred, hogy az ókori Kárpát-medence veszi körül őket. A blog szerzői a múltba sodródva próbálnak élni és túlélni. Levél nekik: atkerulesKUKACgmail.com

Olvasnivaló

Kommentek

Web II



free counters


Címkék

2évad (64) 6evesOM (3) Á.u. 50-es szkíta felkelés (6) airport280bc (3) albertizmus (5) alexandria (5) állat (11) angyali (3) anyagtudományi intézet (2) Anya választása (3) átkerülésnap (1) Áu20 (2) az átkerülés lovasai (38) balaton (1) beteg (11) brennus (4) bz (1) bz249 (36) cian (8) corpus (19) család (17) csentőfa (26) csentőfaitúszharc (4) csk260 (1) drazsé (2) druida (2) égbőlpottyantott (8) eomagyarorszag (5) esztergom (27) evadvaro (3) farkasrolandsaga (2) fegyver (39) fiume (9) fiumeévad (24) fórumposzt (4) franciák (1) gador (25) Galliaiháború (4) gellérthegy (10) ghery (31) gheryévad (9) háború (15) hajó (2) Halmai (6) hamilkar barkasz (1) Hannibál a kapun belül (11) harkaly (7) hellókarácsony (1) hirdetés (2) hírek (24) hirsarok (86) hirsarok au2 (7) horánszky (9) ibéria (2) iskola (8) Isztria (11) jatek (5) katonadolog (6) kelták (56) kindle (2) kitekintő (36) kölyöktomi (4) könyv (15) kovácsgusztáv (6) kritikarólunk (2) laza (2) lázadás (16) love (6) maggoth (1) megtörők (1) mezőgazdaság (3) minisorozat (10) morgolódó (3) munka (6) nemfikció (36) novella (9) őkisátkerültek (3) ómagyarország lángokban (78) ÓML2 (12) ómr1 (4) operation iulia (4) palyazat (4) passer (1) polgárőr (10) politika (6) promó (1) r!t (1) rajz (1) rendőr (9) repülő (4) róma (16) rómaikövetség (18) sacco (4) sport (1) sütőbalázs (4) szavazás (4) szentendre (5) szerepjáték (6) szereplők (1) szerzők (11) szinfalmögé (1) szkíták (3) szs (34) t1gris (25) találkozó (4) tát (2) távközlés (3) technológia (6) teddybear (11) tekercsraktár (19) térkép (1) triumpathor (47) tudomány (1) uránsaga (8) vallás (12) védelemigazgatás (32) vegleg atkerulve (10) vers (1) videó (2) vigyazó szemetek (4) vinitor (25) vitezkapitany (21) wiki (9) zsidók (3) zsozsóbácsi (1) Címkefelhő

Ember embernek farkasa

2009.01.22. 20:24 | Gador | 10 komment

Címkék: esztergom lázadás gador 2évad

Miután elindultunk az autóval, biztos, ami biztos alapon tettek rám egy gyorsszorítót. A városban legalább négy ellenőrző-áteresztő ponton haladtunk át, mindenhol elég volt a sofőr által bemutatott cetli, hogy gond és bárminemű kérdeződés nélkül áteresztettek minket. A város legutolsó EÁP-ját elhagyva tudtam, hogy minden remény a szabadulásomra elszállt. Szállítóim magabiztosnak tűntek és elszántnak. Nem akartam beszélgetni velük, nehogy azt higgyék, hogy könyörgök az életemért. Keresztyén vagyok, ezért nem félek a haláltól. Csak Csillának ne essen baja…

- Mi a fene, egy újabb EÁP- mondta meglepetten a sofőr, miután lelassított a rávilágító fényszóró koszorúját meglátva. – Ennek nem kéne itt lennie!

- De nem ám! Azok a rohadt keresztesek!

Kiszállt mellőlem az egyikük, majd nagy ellánnal kezdte magyarázni a bennünket igazoltatni igyekvő kereszteseknek, hogy bizony nagyon meg fogják járni, ha tovább szívóznak vele.

Ez cseppet sem hatotta meg kereszteseket, olyannyira nem, hogy egy szép kis legyezőalakzatot vettek fel az autó körül.

Hirtelen minden repülés előtti biztonsági oktatás eszembe jutott, és szép lassan előredőltem, a kezem a tarkómra fűztem, és vártam, mikor kezdik a táncot. Nos, az ordítozás közben néhány pillanat múlva elcsattant az első lövés, majd követte a többi. A szélvédő berobbant, és hiába húztam össze magam olyan kicsire, amekkorára csak tudtam, egy tompa ütést éreztem a vállamon. A mellettem ülő fickó agyvelejének jelentős része a hátamon landolt, őt elég hamar elintézték, ahogy a sofőrt is. Mikor abbamaradtak a lövések, a kezemnél fogva rángattak ki a Nivából, ami tekintve, hogy a vállamból ömlött a vér, igencsak kellemetlen érzés volt. A vállsebemet a sofőrünk likvidálása közben eltévedt lövedék okozhatta. Kezdtem érezni, hogy egyre jobban fáj.

 

A keresztesek három embert veszítettek és az egyik reflektoruk is kiment. Morvai tábornok jó emberekkel dolgoztatott. Ezt az EÁP új (a régi gyomorlövéssel vergődött, ő lesz a negyedik áldozat) parancsnoka mondta, miközben elvágta a kezemen lévő gyorsszorítót. Kaptam egy csinos kötést, és némi információt arról, hogy bizony Morvai egy igencsak csúnya akciósorozatot hozott össze az MVB prominensei ellen, és a püspök úr vár rám - áll a bál odabent, még jó, hogy nem sokkal a balhé előtt fülest kaptak valami H betűs tiszttől. Minden emberre szükség van.

 

Meg egy jó adag érzéstelenítőre is, gondoltam magamban. Aztán a szemem a három halottra, meg a haldokló parancsnokra tévedt. Egy szavam nem lehet, az autót, amiben ültem, szitává lőtték, nekem meg csak egy karcolásom van csupán. Bár a java még előttünk áll. Az a négy már túl van minden földi vesződségen, nekünk meg csak most kezdődik. A saját fajtánk támad ellenünk…

 

A keresztesek előhoztak a takarásból egy lovaskocsit, azzal indultunk meg a város felé. Érdekes módon most sem volt gond az EÁP-okkal, amit azért egy picit furcsáltam. Sokkal magasabb készültségnek kellene lennie.

 

Egészen átfagytunk, mire a Bazilikához értünk. A kereszteseken látszott, nagyon szeretnének már a falakon belül lenni. Ott a bajtársak, itt kint az azonosíthatatlan ellenség. Nekem meg Csilla. Láttam magam előtt az aggódó arcát, már rég otthon kéne lennem! Még ezt a püspököt kell lezavarnom, megköszönni neki, hogy ugrott arra a bizonytalan fülesre, aztán irány haza.

 

A kapu lassan nyílt ki. Az őrök a fürkésző szemei mellett kocogtak be a forró párát prüszkölő lovaink. A kísérőink fáradtan intettek nekik. Aztán csak a robaj, meg a füst, meg az ordítozás. A lovaink megvadultak és felborították a kocsit. Csillagokat láttam, ahogy a sebesült vállamra estem, a fülem is teljesen bedugult. Mikor kicsit magamhoz tértem, megpróbáltam segíteni a kocsisnak kiszabadítani a lábát, mert a keresztesek csak elrohantak mellettem! A Bazilika felől sűrű füst szállt fel.

- Meghalt a püspök! - adták egymásnak a kiáltást. - Felrobbantották!

Az a néhány az EÁP-nál tényleg jobban járt. Egy sokkal egyszerűbb világra cserélték fel ezt, ami körülöttünk kavargott.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://omagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr95896391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Harkaly 2009.01.22. 23:27:00

Na, alakul a cselekmeny...
Most ki fogja vinni a fo cselekmenyszalat?
Cian most beadta a kulcsot?
Az iras jo, porgos a menete.

bz249 2009.01.23. 00:28:41

Végre valaki aki sem nem bálványimádó pápista sem nem ateista... van remény még Ómagyarországon is. :D

Ezúton megbocsátok az ultraromanticse Csilla jelenetért. Mert azt hiszem hívő keresztyénként feloldozhatlak a bűneid alól... persze az igazán komplikáltakat nem velem kell megbeszélned, de addig még van időd :)

FeketeFarkas 2009.01.23. 11:39:05

@bz249: Én sem vagyok bálványimádó pápista. :)(bocs kedves katolikus olvasók ezt nem lehetett kihagyni)Alapítsunk egy ómagyar gyülekezetet? Vagy marad mindenki a saját gyülekezetében?

Amúgy az írás nagyon jó. Kezdenek izgalmassá válni az események.
Én már csak szs, Cián és Vinitor írásait kezdem hiányolni.

bz249 2009.01.23. 12:55:27

@FeketeFarkas: szs sajnos kiírta magát a történetből :(

Mondjuk, ha meglesz a regénye nagyon gyorsan, akkor az enyhítő körülmény. :)

bz249 2009.01.23. 12:58:37

Amúgy gyanús nekem ez a puccs dolog... inkább olyan önmerényletnek tűnik ez Albert danditól. Így ügyesen meg lehet szabadulni a püspöktől és pár sokcsillagos bajkeverőtől, ő meg még nagyobb hős lesz.

FeketeFarkas 2009.01.23. 18:59:39

@bz249: Szomorúan olvasom. Én is remélem, hogy hamarosan megjelenik a regény. Ami természetesen egy regénysorozat első része lenne. :) Minimum annyi résszel mint másik nagy kedvencem a Left Behind

Gador · http://omagyar.blog.hu 2009.01.23. 20:17:17

szs.mester nem szállt ki végleg, csak jegeli a szereplőjét,pontosabban kovácsoltatja! ;)

T1GRIS 2009.01.26. 14:36:51

OFF: de kibaszott jó avatárod van, Gador! :)))) ON.

bz249 2009.01.26. 15:31:07

@T1GRIS: és tényleg... bár a csillag negyedik ága (az űregészségügy) egy darabig még nem lesz aktuális ;)
süti beállítások módosítása