Innen indult

2008. október 25-én Komárom-Esztergom megye egy része arra ébred, hogy az ókori Kárpát-medence veszi körül őket. A blog szerzői a múltba sodródva próbálnak élni és túlélni. Levél nekik: atkerulesKUKACgmail.com

Olvasnivaló

Kommentek

Web II



free counters


Címkék

2évad (64) 6evesOM (3) Á.u. 50-es szkíta felkelés (6) airport280bc (3) albertizmus (5) alexandria (5) állat (11) angyali (3) anyagtudományi intézet (2) Anya választása (3) átkerülésnap (1) Áu20 (2) az átkerülés lovasai (38) balaton (1) beteg (11) brennus (4) bz (1) bz249 (36) cian (8) corpus (19) család (17) csentőfa (26) csentőfaitúszharc (4) csk260 (1) drazsé (2) druida (2) égbőlpottyantott (8) eomagyarorszag (5) esztergom (27) evadvaro (3) farkasrolandsaga (2) fegyver (39) fiume (9) fiumeévad (24) fórumposzt (4) franciák (1) gador (25) Galliaiháború (4) gellérthegy (10) ghery (31) gheryévad (9) háború (15) hajó (2) Halmai (6) hamilkar barkasz (1) Hannibál a kapun belül (11) harkaly (7) hellókarácsony (1) hirdetés (2) hírek (24) hirsarok (86) hirsarok au2 (7) horánszky (9) ibéria (2) iskola (8) Isztria (11) jatek (5) katonadolog (6) kelták (56) kindle (2) kitekintő (36) kölyöktomi (4) könyv (15) kovácsgusztáv (6) kritikarólunk (2) laza (2) lázadás (16) love (6) maggoth (1) megtörők (1) mezőgazdaság (3) minisorozat (10) morgolódó (3) munka (6) nemfikció (36) novella (9) őkisátkerültek (3) ómagyarország lángokban (78) ÓML2 (12) ómr1 (4) operation iulia (4) palyazat (4) passer (1) polgárőr (10) politika (6) promó (1) r!t (1) rajz (1) rendőr (9) repülő (4) róma (16) rómaikövetség (18) sacco (4) sport (1) sütőbalázs (4) szavazás (4) szentendre (5) szerepjáték (6) szereplők (1) szerzők (11) szinfalmögé (1) szkíták (3) szs (34) t1gris (25) találkozó (4) tát (2) távközlés (3) technológia (6) teddybear (11) tekercsraktár (19) térkép (1) triumpathor (47) tudomány (1) uránsaga (8) vallás (12) védelemigazgatás (32) vegleg atkerulve (10) vers (1) videó (2) vigyazó szemetek (4) vinitor (25) vitezkapitany (21) wiki (9) zsidók (3) zsozsóbácsi (1) Címkefelhő

Előadás a Hungaroconon - hanganyag

2009.07.27. 08:30 | szs. | 40 komment

 Az előadásunk hanganyaga. Teljesen eredeti, vágatlan anyag, még a konkrét kezdés előtti bemelegítő évődés is rajta van, csak ínyencek számára. Az igazi előadás 1:36 környékén indul, de már előtte is fontos dolgok derülnek ki, pl. milyen eszközzel vettük fel a hangot, ki rohant el a könyvekért, és persze milyen orgánuma van T1grisnek. Az eseményről élő netes videóközvetítés is volt (erről a twittert követők értesülhettek), az itt készült videó is megtekinthető az sfportalon, de a vizuális élmény mellett annak a hangminősége az ÓMR1 legszebb pillanatait idézi. Ez itt alant se egy Dolby Surround, de kicsit jobban lehet érteni, mit mondunk. Egyébként csak ültünk végig. Fogyasszák szeretettel.  (Letölthető a jobb oldali sáv kis ikonjával.)

 
Napi történetükre vágyók pedig kattintsanak ide. Megéri. 

A bejegyzés trackback címe:

https://omagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr511269923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drazsé 2009.07.27. 10:28:23

hallgatom meg olvasom itten a dolgokat, és ráébredtem arra, hogy elmaradásban vagyok jelentősen mindenféle beígért projektjeimmel...

ehh, jó ez a sztori, tele lehetősséggel meg minden egyéb, na :)

Timi3 2009.07.27. 10:39:21

@drazsé:
Engem is az fogott meg, JÉ nem is gondoltam rá, hogy ebben mekkora lehetőség van!! Társasjátékok, kirakók, film, újság számítógépes játékok.. az írások, Sándor alapötletének következtében és akik ezt továbbgondolták, megvalósították! Szeniális.

Magánkiadás. Ez nálam nem pejoratív, mint mondja Tigris, én ezt a mai világban teljesen természetesnek gondolom + hozzáteszem meg kéne gondolni, hogy kerüljön-e könyvesboltokba, még akkor is ha kevesebb haszonnal, de jobban megtérülne. Többen elolvasnák. Valaki ott mondta, interneten jobb, ővele vitatkoznék: én könyv formájában élvezem jobban! Ami megfogható.
Erről jut eszembe a szex. Méghogy nincs benne!!! Mit nincs benne??? A legforróbb erotika is benne van. Edzés után szívesen idézek...

Timi3 2009.07.27. 12:24:34

Vannak az Ómagyarországban kifejezetten erotikus jelentek, de akik megveszik a könyvet, ők is majd el tudják olvasni! Saját maguk.
Hanem van egy stílus, amit Tigris képvisel, és akik olvasták Boris Vian Tajtékos napok című könyvét, ők tudják, miről beszélek. Most ebből idézek:
„A padok között háborítatlanul burjánzó bokrok, a harsogó levegő által simogatott fűszálak, a halovány napfényt megszűrő falevelek, mind az élet nagyszerűségét ünnepelték.
A park fáiról nagy csapat madár rebbent fel, ahogy az öblös hangú motor kettétépte a délután csöndjét.” (271. oldal)
Boris Vianról azt kell tudni, hogy utánozhatatlanul egyedi és zseni volt az élet sok területén (irodalom, zene, matematika..). Mindig azt mondtam, ha az ember alkot, valami olyat kellene, mint Vian, annyira egyedit vagy A kis herceg és aztán elég, hogy megmaradjunk az utókor számára.

Valaki említi a hanganyagon, hogy nem szépirodalom az Ómagyarország. A szakmai rész mellett bizony fut egy olyan szál, ami kifejezetten szépirodalmi. A.J. amikor a karácsonyi számba válogat, szerintem ilyen szerzőt keres, mint Kapitány Csaba. Akkora felfedezés lenne a magyar irodalomnak, amihez eddig nem volt szerencsénk!

Timi3 2009.07.27. 12:33:38

„A nap lassan kibontotta sugarait, a sugarak óvatosan bemerészkedtek, azokra a helyekre, melyeket nem tudtak közvetlenül elérni, és kenetesre kerítették őket, de minthogy nagyon sötét dolgokba ütköztek, gyorsan visszahúzódtak az aranypolip ideges, de pontos mozdulatával.” (110. oldal)
Ő Vian, felette idéztem Csabát. Keverhető.. és én sem utaltam pontosan kitől idéztem.
Elnézést érte!

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.07.27. 13:59:02

Ízlés dolga, nekem ezek kissé túlírt szerkezetek, mint a MAGUS-ban a köpenylobogási faktor. (már akinek mond ez valamit).

Ott azzal jutott nyugvópontra a vita (?), hogy ez nem hiba, ez fícsör... végül is tényleg.

Timi3 2009.07.27. 15:00:38

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél:
Vian-nak sem volt könnyű dolga. Pont emiatt. Nem mindenkinek való ez a stílus. Mondjuk olvasod a történetet, már most megint a Tigrisét:
"- Oké - bólintott. - Viszlát, Tigris.
Hú, de utálom, amikor elköszönnek tőlem akció előtt." (330. oldal)

"- Túl szép - mondta. - Várjunk kicsit.
A várakozás moll prélude." (42. oldal)
A szöveg kivisz a humor világába. Vagy a meghatottságéba.
Szenzációsan jó mindkettő. Bár asszem nem vállalnák egymást, ha találkoznának se.:)

T1GRIS 2009.07.27. 15:33:00

(Kedves Olvasók, "A szerző nagyon ráér" című rovatunkat olvashatják, előre is elnézést a terjedelemért.)

Érdekes, amit mondasz,Timi, mert amúgy a könyvben máshol nem nagyon látod Tigrist - ill. íróját - így beszélni. Épp azért, mert LTR-nek igaza van.

Viszont akkor elmesélem, miért az egyik kedvenc részem - írói szempontból - az "Egy eseménytelen post" (legalábbis az eleje), annak ellenére, hogy a történet szempontjából nem túl hasznos, és még csak igazán jól megírva sincs.
Eleve érdekes feladat egy írásos műfajban megpróbálni visszatükrözni a filmek világát egy olyan képsoron keresztül, ami elég hatásos ahhoz, hogy szerintem, aki látta, sokáig emlékezzen rá. (A buktató persze az, hogy a megírt jelenetnek azok számára is össze kell állnia, akik nem látták a filmet. - Amúgy akik tényleg nem látták, azok számára erről a jelentről van szó: www.youtube.com/watch?v=EgxgofbO0NA Jelen ömlengésemtől függetlenül is érdemes megnézni, mert hibátlan.)
Na, a lényeg, hogy az én fejemben eléggé benne maradt ennek a nyitójelenetnek minden kockája - valóságelem: a film TÉNYLEG rajta van a telefonomon, ahogy Tigris a postban állítja :) -, és megpróbáltam minél jobban illeszteni. Ugyanakkor meg valahogy jeleznem kellett, hogy ez most nem "én" vagyok, így került a könyvbe/blogra egy oldalnyi olyan leíró rész, amelynek stílusa Tigrisre előtte/utána nem volt jellemző (meg persze a kurziválás is ezt jelzi).
A saját történettel való összemosást meg rengeteg dolog segítette: az ezt megelőző post azzal a képpel zárult, hogy Tigris és Téglás egy autóval menekülnek Csentőfáról, mint a mérgezett egerek. Tehát jó nyitás volt, hogy az elhagyott, természetbe visszavaduló modern környezetben (New York = Ómagyarország) egy kocsi halad veszett gyorsan. Igyekeztem beleírni a magányosságot is, hogy kurvára egyedül van ebben a világban.
Aztán fék, és megáll az úttorlasznál (a filmben a jelenet legvége, kamera felfelé svenkel), és ide egy az egyben beszúrtam egy mondatot abból a korábbi postból, amikor Tigris az Átkerülés másnapján hazaindul és Szentendrénél belefut a 11-es út megszűnésekor feltorlódott autókba: "A sor közel száz méteren feltorlódott, többen összekoccantak, de az autókban nem ült senki, volt, amelyiknek még az ajtaja is nyitva állt." (Légyszi, jelentkezzen, aki ÉSZREVETTE, akár a blogon, akár a könyvben, hogy egy ismétlődő mondatról van szó. Úgy érdekelne, hogy ez bárkinek átment-e. :) Köszönöm!)
És akkor még ott van utána, hogy a férfi végigsimít kopasz fejbúbján (ez valójában Will Smith, de az olvasó azt hiszi, Tigris), és gyűrött tekintete végigfut az útzáron. Az "Itt kezdődött minden" mondat pedig a filmben is többször elhangzik, ahogy W.S. kényszeresen ismételgeti magának, hogy "I can still fix this" meg "This is my site" - és valóban, ahogy számára, úgy Tigris számára is ott kezdődött minden, hiszen ott, a 11-es főút végénél megjelenő őserdőnél vált kikerülhetetlenül egyértelművé, hogy itt nem áramkimaradás van, nem a szlovákok támadtak meg minket, hanem bizony valami sokkal nagyobb szopás van kibontakozóban. Ami le fogja kötni őt még egy nagyon-nagyon hosszú időre...

Hát ezért az egyik kedvenc részletem az az egy oldal. :)

T1GRIS 2009.07.27. 15:44:56

Ja, és míg el nem felejtem: hát végre, bz!!! Ember, hol rejtegetted magad eddig? :) Anyagtudományi intézet meg száraz jelentések?! Az első sorban a helyed a blogon! :)

Timi3 2009.07.27. 16:11:49

@T1GRIS:
Nekem egyetlen mondat jött le, amikor sóhajtottam is egyet, mondván itten nem lehet hibázni:
"Nem érdekel, hogy ki voltál, mert tudom, hogy ki vagy."

A stílusod végigfut a könyvön, mint az orkán, csak néha szelidül. Nem olyan nagy gond, ha az embert nem értik, vagy maximum érti 1-2 ember. (Én hét végén találkoztam egy emberrel, Csillának hívják, akivel végig tudtam beszélgetni az egész délutánt. Ritka az ilyen, de úgy megörültünk egymásnak!) Aki az átlagtól eltér, az vagy elfogadja ezt a tényt vagy felmorzsolódik.
Ma már jobban kamatoztatnám a tehetségemet, és pláne ha olyan nagyon volna, mint Neked! Még lehet ellene küzdeni, de csak kiválik a közösségi masszából. Nem olyan nagy baj az!:)
"..az egyetlen ember, aki emlékeztet a múltamra."

Na csak meglett! Aláhúztam Téglással kapcsolatban valamit:
"Téglás persze genetikusan olyan, hogy a necces részleteken nem szeret sokat rágódni, ő inkább a távolabbi fényes jövőt boncolgatja mindig."
"- Szerinted hogy kúrnak a kelta csajok?":)))
De benne van a magányosság is. Nem vagyok szerelmes - sem voltam szerelmes - csak felelős voltam érte (értük) - szerettem és saját érdekemben kihúztam a "csak"-ot.

bz249 2009.07.27. 16:23:35

@T1GRIS: várj csak a következő részig... az a történet egy csomót foglalkozik Tigrissel. ];-)>

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.27. 16:25:55

Timi3: Az a "Szeniális" ugye csak elírás? :)

Timi3 2009.07.27. 16:39:16

@szs.:
Természetesen. Nézem a billentyűzetet és még csak közelében sincsenek a betűk..:))
Tigris = Zseniális.
És egyre többet szeretnék Tőle olvasni!! Akár itt, akár ha beadna pályázatot A.J.- hez, akár önálló kötetet építene a saját stílusából. Nagyon tehetséges és Sándor! Te ezt tudtad. Ezért jegyeztél elő engem autogramra..

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.27. 16:43:12

Azt aláírom, hogy Tigris nagyon tehetséges, de hogy Sándor lenne? ;)

Timi3 2009.07.27. 16:49:23

autogramm. Na.:)
Sándor!
Amit a Te írásaidban látok az a kiegyensúlyozottan szép írásmód. Ami Tigris írásában van az a zsenialitás.
Amit Te nyújtasz + a szerkesztői képesség, ezzel el lehet jutni a ZS.P. díjig és sok ember szívéig. Tigris, ha úgy dönt, hogy belemerül egészen, a világhírig viheti, mint Boris Vian, Hunter S. Thompson vagy Füst Milán.
Remélem, senkit nem bántottam vagy sértettem meg ezzel. Lehet-e érteni, amit mondok? Lehet?:)

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.27. 16:51:52

Bizonyára, én csak a "Nagyon tehetséges és Sándor!" mondatodat értelmeztem. :)
ZSP díjat meg hagyjuk, főleg velem egy kontextusban, ha lehetne.

Timi3 2009.07.27. 16:58:30

@szs.:
Ne zavarj bele az okfejtésbe! Jóó?:)) Majd Diósjenőn kianalizállak Téged is, a "nagyon tehetséges Tigris és Sándor aki nagyon jól tud írni", aztán kigondolunk Néked egy másik díjat. Valamit, amit az Olvasók adnak: Legjobb Szerkesztő díja? Nos?:)
Vagy: milyen díjat szeretnél? Mit szeretnél elérni az irodalmi életben?

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.27. 17:01:03

Ennyire előre nem gondolkozom. :)

Timi3 2009.07.27. 17:06:03

@szs.:
Igaz. Már most megvannak a biztos alapok az Ómagyarországgal. Most képzeld el, ha erre egy egész iparág épül majd: puzzle-kockák, társasjáték, minikatonák.. valami, ami ebből az országból van és csak a miénk! Jó lenne, Sándor! Jó lenne.
Én mindig távlatokban gondolkodom.:)

T1GRIS 2009.07.27. 17:15:32

@Timi3: "Amit a Te írásaidban látok az a kiegyensúlyozottan szép írásmód. Ami Tigris írásában van az a zsenialitás."

Azért ez így ebben a formában durva, mert ezzel a formális logika alapján azt állítod, hogy szs nem zseniális. Pedig az, mert ha nem az lenne, akkor például én sem lennék itt. 1. Mert nem jut eszébe Ómagyarország. 2. Mert nem tudta volna úgy megírni a csentőfai első napokat, hogy észrevétlenül váljak függővé a történeteitől. (Pedig pontosan ez történt, ahogy azt a Hungaroconon is elmeséltem.)

Mindent összevetve: köszönöm a szakajtónyi dicsérő szót - még ha a fele ordas túlzás is, azért jólestek. De most már dicsérd légyszi a többeket is kicsit, mert mindegyikükben van mit, és nekem már kezd kellemetlen lenni ez a reflektorfény. :))

Annál is inkább, mert - és ez sajnos egy hivatalos bejelentés mindenkinek - kérésed ellenére sem fogsz többet olvasni tőlem, hanem épp ellenkezőleg, jóval kevesebbet. Egy darabig biztosan.
Ez a blogtól/könyvtől függetlenül az én privát életem miatt alakul így (elhagyom az országot), és úgy döntöttem, bár internetkapcsolatom természetesen lesz, amíg nem tudom pontosabban belőni a lehetőségeimet, szabadidőmet, addig a harmadik évadba már nem folyok bele. Mert félbehagyni szarabb lenne.
Úgyhogy Fiumébe egyelőre nélkülem megy Ómagyarország, aztán majd meglátjuk, tudok-e csatlakozni később vagy nem.

Timi3 2009.07.27. 17:28:39

@T1GRIS:
1. A Sándor nyújtotta "biztos alapok" fölötte vannak leírva. És fölötte is állnak mindenféle zsenialitásnak. (rubik kocka II, ha érted)
2. A zsenialitás néhány ember kiváltsága. Nem föltétlenül személynek szól, akit úgy hívnak: Tigris.
3. Minden, ami reklám, a könyvnek reklám és nincs olyan, hogy 'rossz reklám'. Amikor és amennyit írunk a könyvről, bármilyen Tigris-i megvilágításban, az csak jó lehet.
4. Azt se tudom, melyik vagy a képen, ami a Találkozón készült. Mit számít?

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.07.27. 17:45:15

(nekem erről a diskurzusról egy másik klasszikus film klasszikus jelenete jut eszembe.
"Well, let's not start sucking each other's dicks quite yet.")

elnézést.

boibo 2009.07.27. 17:49:27

@triumphator:
Helló Tri! Jó, hogy itt vagy, én meg udvarolok Neked, mit szólsz? :)))

T1GRIS 2009.07.27. 17:49:48

Te, én pofánlőttem Marvint! :DD

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.27. 17:50:43

Na tessék, most jön a szekszes rész. :)

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.07.27. 17:53:21

@boibo:
szia! köszi. ;) de nem úgy értettem, hanem amúgy. na. érted?

@T1GRIS:
öné a piros hangszóró! :DDD

Timi3 2009.07.27. 18:00:20

@triumphator:
such is life! És ha nem szivatás, csak nem értés?:)

Timi3 2009.07.27. 18:17:06

Egy költő, akinek a munkáiról írtam a helyi lapban. Nagyon büszke voltam magamra, mert egészen jó kritikai írásnak gondoltam. Aztán összefutottam a költővel, aki azt mondta:
- Álj! Maga írt a könyvemről? Mondom:
- Igen. Én írtam. Erre:
- Elég szar lett, de viszik, mint a cukrot. Tudja, kedvesem, rossz reklám nincs, csak reklám van.
Elnevette magát és tovább sétált.

Ez nagyon régen esett meg, úgy 15 éve, de azóta igazolta a költőt az idő, hiszen amiről írnak az VAN, amiről hallgatnak, az nincs. Ebben a reklám ereje ma is, és ebben volt tegnap.
Ha beszélünk Ómagyarországról, esetleg felfigyelnek még többen rá, bármilyen aspektusban is tesszük. Ha hibás a kód, amit használunk, akkor such is life. De ettől még működik. Sőt!

Timi3 2009.07.27. 18:38:40

Mostantól olvashatóvá tettem a blogomat mindenki számára:
timi3.blogspot.com/

És felvettem az Ómagyarország Az Átkerülés napjai- it a Kedvenc könyveim közé.
Remélem, ezzel segítem a népszerűségét, de rombolni semmiképpen nem fogom.:)

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2009.07.27. 19:09:41

Egyáltalán tudjuk, eddig hányan szerezték meg a tehetséges Sándor és a zseniális Tigris könyvét?:)

T1GRIS 2009.07.27. 19:17:20

Látod, Timi, ezt érted el, máris hullik szét a közösség! :PP

(Gher, nem tudjuk, Lilli annyira up-to-date, hogy havonta frissít. :)

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2009.07.27. 19:25:28

Ja, még mindig Lilli, nem szóltam:)

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2009.07.27. 19:43:51

b+, 31 komment, szinte a semmiről? hát ez milyen már? jó tudom, Sándort, T. Szerk urunkat, és T1grist, a blog hasznos tömegét fényezik benne, de akkor is :P
ez NEM felhívás keringőre, én nem vágyom fényezésre ;)

köpönyeglobogási faktor okés, megvan :) ennek apropóján megjegyzem, az rpg.hu prominens személyiségei nyaralni vannak? eddig egy komment van csak, az is az enyém :) semmi fikázás, lehúzás, szörcsfesztivál? hát így múlik el a világ dicsősége? :)

más téma
erepublikon gyűjtöttem pár ismerőst, megkértem, h regeljenek
ha fejlődnek, és megkapom utánuk az 5 goldot, akkor azt majd áttolom az omagyar usernek, remélhetőleg addigra org lesz belőle :)

Timi3 2009.07.27. 19:52:31

@Vinitor:
Téged már fényeztünk alant közel s távol százon!:)

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.27. 19:53:43

Az rpg.hu-n én is csodálkozom. Téged meg előttünk nyaltak fényesre, úgyhogy nem csoda, hogy nem vágysz egy újabb körre. ;)

Gador · http://omagyar.blog.hu 2009.07.27. 22:50:01

Kedves poénkodó szerzőtársak!

Vérig vagyok sértve! :) NÁLAM SENKI SEM BESZÉL! Így Csilla sem! :)

Kapise?

Jövőre fog... :)

T1GRIS 2009.07.27. 23:03:07

Én voltam, Gador...

Kérlek, hagyd meg az életem, a kurvám várandós, szüksége van még rá, és egyébként is fiatal vagyok...

(hüpp)

:)

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.27. 23:09:39

Csak azért is találtam egy olyan korai posztot, ahol Gador beszéltet valakit. De csak akkor fedem fel, melyiket, ha T1gris jelzi, hogy mégis közvetlen életveszélybe került, mert Gador nem tudta visszafogni magát. És ahogy ismerem... :)

Timi3 2009.07.28. 12:55:44

@Gador:
Ez így nem igaz, Te Játékos Ember, mert igenis én beszélek itt is, ott is, amott is. Most meg ugyanott tartok. A pulikutyánál.:)))))
De azért fölvettem kedvencekbe. Jellemző. Rám.

T1GRIS 2009.07.28. 13:09:03

@Timi3: "Ez így nem igaz, Te Játékos Ember, mert igenis én beszélek itt is, ott is, amott is."

Igen, talán a kelleténél többet is... Talán ezért jut a kelleténél kevesebb processzoridő az input feldolgozására. :)
Gador itt arra utalt, hogy a saját postjaiban jellemzően tartózkodik a dialógusoktól, nem beszélteti a szereplőit, még Csillát sem.

Timi3 2009.07.28. 13:30:39

@T1GRIS:
Úgy gondolom, vannak itt legalább olyan erős egyéniségek, mint én, akik mellett nem tűnik ez a hibám olyannyira ki és van nálam türelmi idő is, amit a Tigris-eknek tartogatok. Ebben várakoztam.:)

Gador a blogjaiban is tartózkodik. Nem tudom, hanyadszor olvasom a Pulikutyát, de mindig elolvastatja velem!:)))))
süti beállítások módosítása