Innen indult

2008. október 25-én Komárom-Esztergom megye egy része arra ébred, hogy az ókori Kárpát-medence veszi körül őket. A blog szerzői a múltba sodródva próbálnak élni és túlélni. Levél nekik: atkerulesKUKACgmail.com

Olvasnivaló

Kommentek

Web II



free counters


Címkék

2évad (64) 6evesOM (3) Á.u. 50-es szkíta felkelés (6) airport280bc (3) albertizmus (5) alexandria (5) állat (11) angyali (3) anyagtudományi intézet (2) Anya választása (3) átkerülésnap (1) Áu20 (2) az átkerülés lovasai (38) balaton (1) beteg (11) brennus (4) bz (1) bz249 (36) cian (8) corpus (19) család (17) csentőfa (26) csentőfaitúszharc (4) csk260 (1) drazsé (2) druida (2) égbőlpottyantott (8) eomagyarorszag (5) esztergom (27) evadvaro (3) farkasrolandsaga (2) fegyver (39) fiume (9) fiumeévad (24) fórumposzt (4) franciák (1) gador (25) Galliaiháború (4) gellérthegy (10) ghery (31) gheryévad (9) háború (15) hajó (2) Halmai (6) hamilkar barkasz (1) Hannibál a kapun belül (11) harkaly (7) hellókarácsony (1) hirdetés (2) hírek (24) hirsarok (86) hirsarok au2 (7) horánszky (9) ibéria (2) iskola (8) Isztria (11) jatek (5) katonadolog (6) kelták (56) kindle (2) kitekintő (36) kölyöktomi (4) könyv (15) kovácsgusztáv (6) kritikarólunk (2) laza (2) lázadás (16) love (6) maggoth (1) megtörők (1) mezőgazdaság (3) minisorozat (10) morgolódó (3) munka (6) nemfikció (36) novella (9) őkisátkerültek (3) ómagyarország lángokban (78) ÓML2 (12) ómr1 (4) operation iulia (4) palyazat (4) passer (1) polgárőr (10) politika (6) promó (1) r!t (1) rajz (1) rendőr (9) repülő (4) róma (16) rómaikövetség (18) sacco (4) sport (1) sütőbalázs (4) szavazás (4) szentendre (5) szerepjáték (6) szereplők (1) szerzők (11) szinfalmögé (1) szkíták (3) szs (34) t1gris (25) találkozó (4) tát (2) távközlés (3) technológia (6) teddybear (11) tekercsraktár (19) térkép (1) triumpathor (47) tudomány (1) uránsaga (8) vallás (12) védelemigazgatás (32) vegleg atkerulve (10) vers (1) videó (2) vigyazó szemetek (4) vinitor (25) vitezkapitany (21) wiki (9) zsidók (3) zsozsóbácsi (1) Címkefelhő

Könyv, dedikálás, szerzőtalálkozó

2009.07.17. 17:46 | szs. | 22 komment

Címkék: könyv találkozó nemfikció

 Egy teljesen friss hír: vasárnap (07.19) délután négy órától Budapesten, a Nyugati térnél lévő Donna Lelle pizzázóban történelmi eseményekre kerül sor:

- az omagyar.blog.hu szerzői első alkalommal találkoznak interneten kívüli valójukban, ami nagy élmény lesz mindenki számára, de azért remélhetőleg nem jelenti a közös munka végét.

- ugyanitt kerül sor az első évadból szerkesztett kötet megtapogatására és átlapozására is, körbenyadedikáljuk egymást, sőt, korlátozott (tényleg korlátozott) számban az esetlegesen felbukkanó olvasók is szert tehetnek egy kötetre. A szíveslátás mellett, természetesen.

A pizzázó pontos elhelyezkedése a következő: "A hely megtalálása egyszerű, mint a pofon: a Nyugati tér pályaudvarral szembeni sarkán van, az Alexandra könyváruház mellett, el sem lehet téveszteni. Az árak pesti viszonylatban kellemesnek mondhatók."  (A helyet szervező szerző eredeti szavai.)

Vizuális típusoknak: 


Nagyobb térképre váltás

A találkozó csak ezekben a pillanatokban realizálódott, ezért nem tettük közzé hamarabb, de ennek ellenére minden érdeklődőt szeretettel várunk a szerzőkön kívül is, akár könyvért, akár csak a találkozás kedvéért néznek be. Természetesen részletes beszámoló készül az eseményről, lesz rejtett mikrofon, kamera, fénykép és ultrahang is.

Az esetleges változások, frissítések alant, a kommentekben adatnak majd közhírré.

Egy hét múlva pedig Hungarocon. Lesz róla közvetítés is "élőben". Meg felvétel, beszámoló is, természetesen. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://omagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr391251866

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bz249 2009.07.17. 18:05:34

Áttették a Nyugati teret Budára? Micsoda fejlődés van, hogy már külföldön vagyok! :)

boibo 2009.07.17. 18:06:46

Drágáim!
Amint hírét vettem az író-író találkozónak, és hogy akár még engem is szeretettel látnátok, hirtelen nagyon lelkes lettem, meg is ígértem rögtön, hogy jövök (ekkora megtiszteltetés: egy asztalhoz ülni Veletek!) Ámde közben kiderült, hogy nyuszi vagyok én ehhez (nem tigris) (főleg nem T1gris), nem vállalom be az M7-t vasárnap délután.
De gondolok majd Rátok, valaki igyon meg egy fröccsöt a nevemben.
És GRATULÁLOK!
Meg CSAK ÍGY TOVÁBB!
Mindenkit pusszantok!

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.17. 19:13:34

Gyere a régi hetesen. :)
Amúgy kár, mert számítottunk rád.

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.17. 19:14:32

Apropó,Tri nem tudna egy kék villogós felvezetést intézni neked? Egy kérdést megért. ;)

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.07.17. 19:39:44

@boibo:
jaj, ne má'! olyan korán még nem vészes felfelé. (ezt gondolta szomodi is, amikor szolgálatba indult azon az októberi estén az autópályára...) @szs.:
a kérdés jó. tudok, de csak teljesen hivatalosan, és az nem van ingyér. nem hivatalosan is tudok, de azt meg letagadom.

Harkaly 2009.07.17. 21:47:45

Könyvből hogyan lehet rendelni külföldre?

Jó dedikálást-ölelkezést-ivászatot mindenkinek! Majd gondolok rátok takarítás közben...

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.17. 22:27:58

Bár a kiadó továbbra is hétpecsétes titokként őrzi, hogyan lehet rendelni a saját könyvünkből, de szinte biztosra veszem, hogy külföldre az a legegyszerűbb, ha rajtunk keresztül bonyolítod. Majd mailben tisztázzuk.
Jó takarítást. :)

Solkim 2009.07.18. 09:37:03

Ó be kár, hogy vasárnapra sikerült. Azért remélem hamarosan meg tudom venni.

horwy 2009.07.18. 17:43:57

ejj, szivesen lemennék pestre, de nem fog menni :(
máshonnan hogyan lehet ebszerezni a könyvet?

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.18. 19:53:15

Netes rendelés lesz majd, ennek a részleteire várok továbbra is hiába. Ügyfélközpontúság meg minden...

Timi3 2009.07.18. 20:40:51

Az első randevú minden ember szívében mély és maradandó nyomot hagy, ígyhát kívánok én is szép holnap délutánt Nektek!:)
A könyvből rendelek, figyelem az infókat.
-t-

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2009.07.19. 21:50:32

A találkozó remekül zajlott. Végre kiderült, ki mennyit hazudott magáról:P Dedikáltunk is, főként egymásnak, de ami késik nem múlik. Gyertek a Conra és kaptok Ti is!;)

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2009.07.19. 22:17:21

dedikáltam volna én is szívesen, ha Tigris nem késik annyit (amennyit már nem tudtam kivárni a csodás tömegközlekedés miatt) :)
na majd legközelebb :)
mindenesetre örülök, hogy találkoztunk, ésatöbbi, ésatöbbi :)
várjuk a szinposzist :)

(F)ordító · http://aztirjaa.blogspot.hu/ 2009.07.19. 22:38:01

örülök, hogy élőben is találkozhattam veletek, barátaim.

drazsé 2009.07.19. 22:45:53

na, hogy a fene eghye meg, jókor...

igaz, nem tuidtam volna elmenni, de ez mopst érsdzletkérdés :)

könyvről ha lehet majd valamit tudni, sikíjajtok

boibo 2009.07.20. 07:07:07

@Vinitor:
Mondjuk az aranyos volt, mikor fél hatkor engem (!) hívott fel, h nem tudom-e véletlen valamelyikőtök telefonszámát, mert meg kellene nyugtatni Benneteket, h jön ám. Kérdeztem, hogy és akkor ezt most hogy? Válasz: ááá, biztos megvárnak, nálam van az összes könyv. :)))

@mindenki
Örülök, hogy végre sikerült - elsősorban a könyv, de persze találkoznotok is.
Grt még1X!

bogesz001 · http://arhk.xszerver.hu 2009.07.20. 09:06:14

A borítórol van valami kép? Ha a könyvet nem is láthatom (még) élőben, legalább a borítóját had nézzem meg. :)

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.20. 11:13:35

T1gris tényleg aranyos, mert épp a találkozó miatt cseréltünk telefonszámot. De tényleg megvártuk, tehettünk mást? :)

Borítóról hamarosan lesz bővebb, kép, a megszületésének története meg minden.

Meg képek és beszámoló is a találkozóról, persze.

T1GRIS 2009.07.20. 11:23:50

Úgy néz ki, mindenki aranyos volt. :) Merthogy én is azzal kezdtem, hogy "úgy reméltem, hogy felhívtok, hogy hol vagyok már" (a csere ellenére végül kiderült, hogy csak nekik van meg az én számom, fordítva nem volt), mire szs: "miért hívtunk volna?"
Úgyhogy mindenki nagyon nyugodtnak mutatta magát. :) (Én meg nagyon másnaposnak - el is árulom magamtól, mielőtt más szivárogtatná ki, mert az sokkal cikibb lenne: az este folyamán én MÁLNASZÖRPÖT fogyasztottam... Khm, no comment.)
Vinitorról sajnáltam, hogy lekéstem - Mickey, jössz egy aláírással a könyvembe! :)

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.20. 11:29:25

Ó, a málnaszörpöt külön lefényképeztem. De úgy látom, Tri is. Délutánra összehegesztek egy képes beszámolót, később meg majd írok is róla. Meg ti is írhattok róla. :)
süti beállítások módosítása