Innen indult

2008. október 25-én Komárom-Esztergom megye egy része arra ébred, hogy az ókori Kárpát-medence veszi körül őket. A blog szerzői a múltba sodródva próbálnak élni és túlélni. Levél nekik: atkerulesKUKACgmail.com

Olvasnivaló

Kommentek

Web II



free counters


Címkék

2évad (64) 6evesOM (3) Á.u. 50-es szkíta felkelés (6) airport280bc (3) albertizmus (5) alexandria (5) állat (11) angyali (3) anyagtudományi intézet (2) Anya választása (3) átkerülésnap (1) Áu20 (2) az átkerülés lovasai (38) balaton (1) beteg (11) brennus (4) bz (1) bz249 (36) cian (8) corpus (19) család (17) csentőfa (26) csentőfaitúszharc (4) csk260 (1) drazsé (2) druida (2) égbőlpottyantott (8) eomagyarorszag (5) esztergom (27) evadvaro (3) farkasrolandsaga (2) fegyver (39) fiume (9) fiumeévad (24) fórumposzt (4) franciák (1) gador (25) Galliaiháború (4) gellérthegy (10) ghery (31) gheryévad (9) háború (15) hajó (2) Halmai (6) hamilkar barkasz (1) Hannibál a kapun belül (11) harkaly (7) hellókarácsony (1) hirdetés (2) hírek (24) hirsarok (86) hirsarok au2 (7) horánszky (9) ibéria (2) iskola (8) Isztria (11) jatek (5) katonadolog (6) kelták (56) kindle (2) kitekintő (36) kölyöktomi (4) könyv (15) kovácsgusztáv (6) kritikarólunk (2) laza (2) lázadás (16) love (6) maggoth (1) megtörők (1) mezőgazdaság (3) minisorozat (10) morgolódó (3) munka (6) nemfikció (36) novella (9) őkisátkerültek (3) ómagyarország lángokban (78) ÓML2 (12) ómr1 (4) operation iulia (4) palyazat (4) passer (1) polgárőr (10) politika (6) promó (1) r!t (1) rajz (1) rendőr (9) repülő (4) róma (16) rómaikövetség (18) sacco (4) sport (1) sütőbalázs (4) szavazás (4) szentendre (5) szerepjáték (6) szereplők (1) szerzők (11) szinfalmögé (1) szkíták (3) szs (34) t1gris (25) találkozó (4) tát (2) távközlés (3) technológia (6) teddybear (11) tekercsraktár (19) térkép (1) triumpathor (47) tudomány (1) uránsaga (8) vallás (12) védelemigazgatás (32) vegleg atkerulve (10) vers (1) videó (2) vigyazó szemetek (4) vinitor (25) vitezkapitany (21) wiki (9) zsidók (3) zsozsóbácsi (1) Címkefelhő

EÓmagyar Hírek 07.23. - megjelent az újság!

2009.07.23. 18:00 | T1GRIS | 16 komment

Címkék: hirsarok eomagyarorszag

Erre vártunk, ezt akartuk, ezért jöttünk ide (oda). Ma végre megjelent az Ómagyar Krónikák - az Átkerülés lapjai című újság első száma az eRepublikban. Köszönhetően annak, hogy omagyar.blog.hu nevű citizenünk 8-as szintű lett.

Bár még zöldfülű taknyosként kicsit összevissza csinálunk mindent, mégis ezek a médiacézárság felé vezető út első, bizonytalan lépései. A fogadtatás még engem is meglepett, pedig bevallottan sokat várok ettől a közösségtől: az első órákban már tízen feliratkoztak az újság előfizetői közé, sok kommentet és vote-ot kaptunk, az újszülött újságot üdvözlők között pedig olyan víájpík is megjelentek, mint például az eMagyar Nemzeti Bank vezetője vagy Weisz Manfréd Huba, az emagyar parlament második legnagyobb frakcióját alkotó Szolidaritás Párt elnöke (aki amúgy állítása szerint már sokat hallott blogunkról, és az e-világban olvasni is fogja). Egy szó mint száz, tényleg jó érzés volt ez a fogadtatás, pedig az első cikk szinte még nem is szólt semmiről. Mi lesz itt, ha éles postokat fogunk az újságban közölni?

És mindez alig két aranyba került. Dicsőséges ejövő vár még ránk, akárki meglássa!

A már játékban levők számára a nyitócikk itt érhető el, "Ómagyarország köszönti eMagyarországot!" címmel, a még oda-át-nem-kerültek itt tudnak csatlakozni, akik pedig még nincsenek játékban, de nem is akarnak lenni, azok kedvéért néha beszámolunk, hogy mik történnek odaát (de a cikkről ezúttal lemaradnak).

Őszinte hívük: Kapitány Kampányfőnök Médiafelelős Tigris Csaba

A bejegyzés trackback címe:

https://omagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr681263416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Timi3 2009.07.23. 18:21:38

Tigris!
Nem a témával kapcsolatban: olvasom a könyvet és nagyon tetszik a stílusod, az egész lelkivilágod (bocs! másképpen nem tudom mondani!). Nagyon-nagyon jól írsz!!
Muszáj volt végül odalapoznom, ahol számot vetsz az életeddel... a lírai én.. Remélem, az a haiku nem az utolsó!!
Mivel hát azóta is itt vagy és ajánlgatsz mindenfélét, azért gondolom, hogy az élet és Te még jól elvagytok.:)
Elbugiztok és szaunáztok.. Tarts ki és jövök!!!

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.23. 18:23:12

Ezek szerint már oda is ért a könyv? Még Diósjenő előtt?

T1GRIS 2009.07.23. 18:31:49

Köszönöm, Timi! :)
Igen, ott volt egy kis elgondolkodás/megtorpanás, írói (bahh, nagy szavak!) és magánéleti vonatkozásokban egyaránt. Aztán végül úgy alakult, hogy jött ez a rész - omagyar.blog.hu/2009/01/23/tigrist_megsem_vegzik_ki_hanem -, ahol Tigrist mégsem végezték ki, hanem, és azóta itt vagyok. :) Hát így.


@szs.: Ja, akartam mondani, hogy engem is már reggel várt egy sms egy ismerősömtől, hogy meghozták neki a könyvet! Úgy látszik, mégis tudnak ezek gyorsak is lenni, csak ne szerkesztésről, tördelésről vagy korrektúráról (esetleg borítóról) legyen szó. A kiszállítás már megy. :)

Timi3 2009.07.23. 18:32:37

@szs.:
Hát én azt már reggel megírtam, hogy reggel! Elég hamar lebonyolódott a dolog és zökkenőmentesen, simán.
Igazad volt. Ez egy járható út.

(Jövő héten szombattól leszek Diósjenőn. De viszem az Ómagyarországot magammal és készítek jegyzeteket a szerzőkről. Nem tudom, mi fér bele. Próbálom úgy alakítani.)

Timi3 2009.07.23. 18:48:23

@T1GRIS:
"Ha beleütközünk egy kelta törzsbe, megpróbáljuk őket a befolyásunk alá hajtani, akár fegyverrel, akár ajándékokkal, akár úgy, hogy a csillagokból leszállt isteneknek hisznek bennünket. És megpróbálunk új életet kezdeni."
Ami az írásodban van: humor, romantika, érzelem bőven, aztán cselekmény és olyan gördülékenyen fogalmazol, mintha abban semmi munka nem lenne, csak öröm. Olvasni is gyönyörűség!
Ahogyan az életről írsz, amikor keseregsz, abba bele lehet halni.

Tudnálak ám még dicsérgetni reggelig is akár! Akár holnapután reggelig...
"És még szerettem volna egyszer az életben egy óceánjárón átkelni az Atlanti-óceánon. Csak azért, hogy megnézzem a csillagokat egy olyan helyről..." Ezt meg kell tenned!!:) meg ám!

T1GRIS 2009.07.23. 18:55:20

Nagyon OFF: Nem hiszed el, de épp ma délelőtt alakult úgy az élet, hogy meg fogom tenni. Szeptemberben indulok. Pedig én már valami mást akartam, de ez van... Azért az Atlanti-óceán is szép. - Nagyon OFF vége, és kérdezni sem ér.

Timi3 2009.07.23. 19:14:37

Jó. Semmi kérdés. Egy gondolat, melyet eddig nem tudtam elmondani, megmagyarázni. A.J. Justitiája. Elolvastam és nem tudtam mást mondani csak éreztem, hogy "darabos" és gondolkodtam róla a blogomban, aztán linkeltem is A.J.-nek
"A pozitív befejezés ellenére végtelen űr tátong."-í rtam végül, aztán kerestem, mi a baj, hogy talán a műfajjal. Nem. Ez az egész álmodás, ami Benned, az Íróban van, nekem ez hiányzott. Végig.

(Sándor! Nyugodtan töröld ezt a kommentet, ha gondolod. De a lényeg: nem a műfajjal van gond, hanem a stílussal, ha nem jut az írás lélektől-lélekig. Tigrisé elvezet oda! Köszönöm.)

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.23. 19:28:48

Á, dehogy törlök. Eddig még csak technikai okokból történt ilyen, de ha rosszul emlékszem, ki lehet javítani. Legfeljebb azt is kimoderálom. :)

bz249 2009.07.23. 19:39:28

@szs.: spontán átkerülések mindig lehetségesek :)

egyszer csak a blogkomment 1812-ben találta magát :)

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2009.07.23. 22:19:51

No, jelentem emagyar állampolgár Ghery megszületrett és valami fegyvergyárban gürizik:) Help!:)

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.23. 22:21:48

Látod, gyártani macerásabb, mint elvenni holmi láma katonáktól...

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2009.07.23. 22:41:14

Most tényleg indítsak resistance wart?:D

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.07.23. 22:47:03

Hova regeltél te, hogy rezisztálni tudsz?

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2009.07.24. 11:49:28

Majdnem regeltem, de először elolvastam a reagálásokat a bemutatkótokra, és azt mondtam magamnak, hogy ez nem az a társaság, ahova én tartozni akarok...

Egy 200 fős gamerklánnak vagyok a vezetője (na jó, 5 fős tanács tagja vagyok), de páros lábbal rúgnám ki azt, aki egy új tagot így mer fogadni, és ezzel a másik 4 tag is így van...

T1GRIS 2009.07.28. 00:48:53

Hírek eMagyarországról:
Ma délután kitettem egy korai postot alapozásként az Ómagyar Krónikákba - www.erepublik.com/en/article/a-tisztelt-falugy-l-s-873353/1/20 -, valamint a belső reklámmodult is tesztelni akartam.

Nos, 15 ezer megjelenést vásároltam, 2 aranyat költöttem rá. A csúcsidőszak forgalmát jelzi, hogy ez a megjelenésszám alig egy órára volt elég, viszont ez idő alatt az eRepublik főoldalán volt a cikk (csak a Magyarországról bejelentkezőkre targetálva, egyéb szűrés - pl.foglalkozás - nélkül). A megjelenési időszakban 148 átkattintás volt a cikkre, mérsékelt vote-olási, még visszafogottabb kommentelési hajlandósággal. Az előfizetők száma 8-cal nőtt, 27-re. Hogy a blogra hányan jöttek át a 148-ból, azt csak szs tudja megmondani a statok alapján.

Egyéb hírünk, hogy Tigris kapitányt felvették a Magyar Tartalékos Századba. Ez bizony már a reguláris erők előszobája... :)
süti beállítások módosítása