Innen indult

2008. október 25-én Komárom-Esztergom megye egy része arra ébred, hogy az ókori Kárpát-medence veszi körül őket. A blog szerzői a múltba sodródva próbálnak élni és túlélni. Levél nekik: atkerulesKUKACgmail.com

Olvasnivaló

Kommentek

Web II



free counters


Címkék

2évad (64) 6evesOM (3) Á.u. 50-es szkíta felkelés (6) airport280bc (3) albertizmus (5) alexandria (5) állat (11) angyali (3) anyagtudományi intézet (2) Anya választása (3) átkerülésnap (1) Áu20 (2) az átkerülés lovasai (38) balaton (1) beteg (11) brennus (4) bz (1) bz249 (36) cian (8) corpus (19) család (17) csentőfa (26) csentőfaitúszharc (4) csk260 (1) drazsé (2) druida (2) égbőlpottyantott (8) eomagyarorszag (5) esztergom (27) evadvaro (3) farkasrolandsaga (2) fegyver (39) fiume (9) fiumeévad (24) fórumposzt (4) franciák (1) gador (25) Galliaiháború (4) gellérthegy (10) ghery (31) gheryévad (9) háború (15) hajó (2) Halmai (6) hamilkar barkasz (1) Hannibál a kapun belül (11) harkaly (7) hellókarácsony (1) hirdetés (2) hírek (24) hirsarok (86) hirsarok au2 (7) horánszky (9) ibéria (2) iskola (8) Isztria (11) jatek (5) katonadolog (6) kelták (56) kindle (2) kitekintő (36) kölyöktomi (4) könyv (15) kovácsgusztáv (6) kritikarólunk (2) laza (2) lázadás (16) love (6) maggoth (1) megtörők (1) mezőgazdaság (3) minisorozat (10) morgolódó (3) munka (6) nemfikció (36) novella (9) őkisátkerültek (3) ómagyarország lángokban (78) ÓML2 (12) ómr1 (4) operation iulia (4) palyazat (4) passer (1) polgárőr (10) politika (6) promó (1) r!t (1) rajz (1) rendőr (9) repülő (4) róma (16) rómaikövetség (18) sacco (4) sport (1) sütőbalázs (4) szavazás (4) szentendre (5) szerepjáték (6) szereplők (1) szerzők (11) szinfalmögé (1) szkíták (3) szs (34) t1gris (25) találkozó (4) tát (2) távközlés (3) technológia (6) teddybear (11) tekercsraktár (19) térkép (1) triumpathor (47) tudomány (1) uránsaga (8) vallás (12) védelemigazgatás (32) vegleg atkerulve (10) vers (1) videó (2) vigyazó szemetek (4) vinitor (25) vitezkapitany (21) wiki (9) zsidók (3) zsozsóbácsi (1) Címkefelhő

És a nyereményjáték nyertese...

2009.08.12. 08:30 | szs. | 15 komment

Címkék: jatek

Ilyen még nem volt: nyertest avathatunk végre. Na jó, még az év elején próbálkoztunk holmi kvízjátékkal, de az akkora bukta volt, hogy ahhoz képest ez semmi. Na jó, végül is nem volt akkora bukás, csak éppen senki nem küldött be megfejtést - még rosszat vagy hiányosat sem. Ez a tény ugyan egy kicsit megakasztotta a t. szerk törzsfejlődését, de mára két pszichológust is elhasználva túltette magát rajta és nemrégiben meghirdette az újabb játékot.

Ezúttal csak mesélni kellett és a szerzőket (mármint az első évadéit) ki is zárta belőle, ők úgyis kaptak már a nyereményből, egy csodálatos könyvből. Minden képzeletet felülmúló pályázat érkezett, amikből a szerzőket (első évad) kiszórva tíz, azaz 10 név maradt versenyben:

 

1. Timi3

2. A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél 

3. horwy

4. boibo

5. bogesz001

6. Szakyster

7. Harkaly

8. teddybear01

9. Gumzi

10. drazsé

A listából nem kevesen már kisebb-nagyobb mértékben belefolytak a blog alkotásába is, ezért mindenféle részlehajlás látszatát kerülendő, netes segítséget vettem igénybe a sorsolásnál, méghozzá ezt a számgenerátort itt ni. Beállítottam, hogy x=10, mert tíz nevünk volt, majd megnyomtam a gombot és erre kiírta azt, hogy...

Majd az így kapott számot összevetettem a listával és kijött az, hogy a játék, és ezzel az Ómagyarország - Az Átkerülés napjai c. könyv (vagy igény esetén a még cím nélkül leledző, de szerkesztés alatt álló folytatás) nyertese:

 

Gumzi!

 

Az összes résztvevőnek köszönet, a nyertesnek ómagyaros gratula, a részleteket pedig vagy itt kommentekben, vagy a blog hivatalos e-mail címén keresztül tisztázzuk majd le. Terveink szerint a nyeremény átadása az esztergomi Bazilika lépcsőjén lesz, a háttérben a blog szerzői által alakított tánckar ad majd elő kelta harci táncokat, és az ÓMR1 élőben közvetíti. De ha mégse jönne össze, postai út is elképzelhető.

Addig pedig még akad tennivaló az ómagyar politikai rendszer összetákolásán, viszontlátásra ott.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://omagyar.blog.hu/api/trackback/id/tr131303987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

drazsé 2009.08.12. 08:34:00

a: oké, hogy technikailag ez postnak minősül, de irgumburgum :)
b: én nem is neveztem! :P

Timi3 2009.08.12. 17:10:38

Szívből gratulálok a nyertesnek, bár megvallom őszintén, amikor láttam a nevem 1., azt hittem, hogy én lettem..
Jártam Esztergom környékén a nyaralásomkor és csodálatos hely!
Olyannyira gyönyörű, hogy az őszi szünetet szintén ott töltöm (pont át tudtam volna venni a könyvet:).
(megnézem itten a reklámot, milyen táskákat kínálnak az évkezdésre..)

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.08.12. 19:42:34

@Timi3: A hozzászólások sorrendje alapján osztottam ki a számokat, szóval az az 1. azt jelenti, hogy annak idején te voltál a leggyorsabb. :)

Timi3 2009.08.12. 20:39:23

@szs.:
Szóval "annak idején". Forró a nyár és programos, de igyekszem amikor lehet, benézni és visszaolvasni az eseményeket.
+ a 2. kötetet ugyanúgy megvásárolom majd, mint az elsőt, és ha sikerül, legközelebb dedikáltatom.:)
(vesztesnek lenni sem az én műfajom:))

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.08.12. 20:45:03

Épp most fejeztem be a 2. kötetbe számt posztok összehalmozását - hát, úgy tűnik, az még terjedelmesebb lesz, mint az első. Szerintem grafománok lettünk, vagy ilyesmi. :)

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.08.12. 20:45:36

Annak idején = a poszt kikerülésekor.

Timi3 2009.08.12. 20:57:34

@szs.:
Nem baj az! Hol máshol éli ki az ember a grafomániáját, mint az írásban?:) Mostanában keveset írok, keveset olvasok, keveset vagyok neten..., de vannak mások és jól van ez így. Nagyon jól!:)
Annak idején sokat írtam, olvastam és tanultam. Akkor meg úgy volt jó!:)
Nahát! Hiába is magyarázom itt a bizonyítványt, hát engem is csak megérintett valami ebből a nyárból..

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2009.08.12. 22:40:02

Azért majd mi is megnézhetjük, mi került be és hogyan?:)

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.08.12. 22:43:27

@Ghery88: Mármint a nyárba vagy a bizonyítványba? :)

Ghery88 · http://omagyar.blog.hu/ 2009.08.12. 23:06:52

És esetleg a második könyvbe?:D

Gumzi 2009.08.13. 07:36:25

óóóh :) Köszönöm édesanyámnak, édesapámnak, tanáraimnak akik megpróbáltak megtanítani írni-olvasni, főnökömnek, aki biztosítja a netet munkaidőben :) Höhö :) Köszi :)

Amúgy tervbe volt a vásárlás, de mostanság pelusra megy a lóvé nagy része, a többi meg s*ggtörlő kendőre, így csak a hosszútávú pénzügyi tervek között szerepelt :)

Bazilika messze van, alternatívaként (mint éppen jelenleg Óbudai lakos) Aquincum-ot javaslom, mint autentikus hátteret a körtánchoz :)

szs. · http://szabosandor.blog.hu 2009.08.13. 08:31:35

Ó, szintén zenész? Én épp most szereztem be nagyobb tételben oridzsinál pampers pelenkát teszkós pelenka árában, de akárhogy is számolom, a legolcsóbb még mindig a szobatisztaság. :)

Aquincumban elvi okoból nem lejthetünk kelta törzsi táncot (illetve a többi szerző, mert én a nyereményt adnám át), mert nem akarjuk keltáinkban azt az érzést kelteni, hogy a rómaiak adhatnának nekik valamit. Marad a posta - privátban küldesz címet, lehet, hogy még ma fel is adom.

Gumzi 2009.08.17. 18:04:45

Jelentem az Ómagyar Posta tökéletesen működik és Csentőfáról is viszonylag hamar ideér a küldemény :) Köszi mégegyszer.
süti beállítások módosítása